Schade

Heb je schade, dan kun je gebruik maken van de schadeservice of het zelf regelen.

Herstel door schadeservice Unigarant
Heb je een polis van Unigarant, dan bel je met het nummer 088 299 38 82. Je krijgt dan te horen wat er moet gebeuren en ze verbinden je door met een reparateur. Heeft u een polis van een andere verzekeraar neem dan eerst contact met ons op.

Herstel door schadeservice SAA
Als je een polis van SAA verzekeringen hebt dan kun je naar www.phoneworld.nl gaan, deze vind je op veel plekken in Nederland. Er is altijd wel een reparateur bij jou in de buurt. De snelste reparatie vindt plaats als je zelf een afspraak maakt. Vaak is de reparatie binnen een half uur gereed, zodat je zeker niet lang hoeft te wachten. Je kunt eventueel gebruik maken van de pick-up service die -geheel gratis- jouw defecte toestel bij jou ophaalt en de verdere reparatie regelt. Meld jouw schade zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen een maand nadat het schadegeval is opgetreden. Je kunt de schade per mail toezenden naar ons sturen of telefonisch contact opnemen met het telefoonnummer 088 – 551 4500.

Zelf regelen
1. Vul een schadeformulier in en stuur deze op, dat mag ook via email, het email adres staat op het schadeformulier. Het schadeformulier kun je hier downloaden.
2. Vraag een offerte bij een reparateur en stuur deze mee. Bij diefstal kun je een offerte mee sturen van hetzelfde toestel.
3. De verzekeraar maakt bij een gedekte schade het geld naar je over.